Duyurular için linke tıklayın.https://dizipub.net/duyurular/

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. said Misafir

    çok güzel yerde bitirdiniz ya

    0 0
  2. bloodqster Kayıtlı Üye

    süper dört gözle devamını bekliyoruz

    0 0
  3. Furkan Yılmaz Misafir

    Adam bi ton nutuk dinledi sonrasında fire! 😀

    0 0
  4. gencoguz Kayıtlı Üye

    bu böyle keyifli gibiydi ama harika yerde bitti ve bir dahaki bölüm efsane olacak sanırım… 😀

    0 0
  5. mehmet tatoğlu Misafir

    AGA FİRE BU KADR GÜZEL VE ASİL Mİ SÖYLENİR YAV 😀

    0 0
  6. Zekuda Kayıtlı Üye

    Elenor Nasıl Bi Kadın Anlayamdadım Hala Kimin Tarafında Vane Seviyo Ama Flint Düşüncelerine Saygı Duyuyo İki Arada Bi Derede Kalmış Gibi

    0 0
    • bereket tanrisi Kayıtlı Üye

      Bnde basta buna cok takildim ama bu flashbackte anlatilan seylerden bi sonuc cikariyor gibiyim. Anlicaz zamanla tahmin yurutmek cok zor

      0 0
  7. alakamaydanoz Kayıtlı Üye

    Sonu beni benden aldı…

    0 0
  8. Adım adım soyadım Misafir

    Madem hisar bir savaş gemisiyle bile baş edemeyecek kadar aciz silahlara sahip fransız ve ingilizlerden nasıl korumalarını bekliyorlar ki? gene boş yere oyalıyorlar yıkın gitsin.

    0 0
    • Hüsamettin Aygün Misafir

      Hisarın eski sahibi zayıf noktasını verdi de ondan hisar bir tane savaş gemisiyle başa çıkamıyor menzili yetmiyor o noktadan toplarının

      0 0
  9. torstein8181 Kayıtlı Üye

    flint reis firee ..

    0 0
  10. bereket tanrisi Kayıtlı Üye
    0 0

Önerilenler