Banshee

2013 senesinde Banshee yayın hayatına giriş yapmıştır. Banshee izlemek isteyenler için konu aksiyon, gizem, suçtan oluşmaktadır. Dizi eskiden ülkenin en ünlü mücevher mağazasını soyan hırsızın hapisten çıkması ile başlar. Bu hırsız yeraltı dünyasında arkadaşlarının yardımı ile hapishaneye düşme nedeni olan soygundan kazandıklarını alan eski ortağının peşine düşer. Ama karakterimiz hapishanede 15 yıl boyunca yattığı için artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Anna olarak tanımakta olduğu kadın Carrie ismini kullanmakta olan saygın bir emlakçıya dönüşmüştür. 2 tane çocuğu vardır ve bölge savcısı ile evlidir.

Dizi Adı Banshee
Dizi Türü | | | |
Sezon Sayısı 4 sezon eklenmiş.
Bölüm Sayısı 38 bölüm eklenmiş.
Yapım Yılı 2013
Oyuncular , ,
Puanınız
- / 10
  1. mattype Misafir

    anthony starr ın her bölümde dayak atıp dayak yediği mükemmel şahane ötesi dizi.cinsellik barındıran sahneleri fazla maalesef.son sezon azalıyor gerçi.onun dışında bittiğnde ciddi bi boşluğa düşüp rasgele bölüm açıp izliyordum.şu an da yapıyorum.anthony starr a da aşık olmuş olmam diziyi tekrar izlememde etki yapmış olabilir..

    0 0
  2. GURKANYANIK_ Kayıtlı Üye

    her ne kadar son sezon biraz bozsa da genel olarak aksiyonun ve heyecanın dibidir

    0 0
  3. GURKANYANIK_ Kayıtlı Üye

    dizi her ne kadar son sezon bozmuş olsa da aksiyonun ve heyecanın dibidir

    0 0
  4. YARKIN601 Kayıtlı Üye

    Orjinal karakterleri ve kurgusuyla EFSANE bir dizi.

    0 0
  5. lonelysquirrel Kayıtlı Üye

    Dizide çok fazla mantıksal dayanak yok. Çoğu sahne gösteriş olsun diye çekilmiş. Dizi fena değil sürüklüyor falan ama kesinlikle abartılacak bişey değil. Bi bölümde olmazsa bi bölümde kesin eh be yeter dedirtiyo. Saygılar.

    0 0
  6. Fırat Sel Misafir

    4. Sezonda bitti ve inanılmaz bağımlılık yaptı devamı yokmu hiç sağda solda haber yok galiba

    0 0
  7. Rustcohlee Misafir

    Bir efsane daha bitti. Üşüyoruz reis günde 14-15 bölüm izlediğim oldu kesinlikle bu yoruma bakıp düşünen arkadaşlar mutlaka izleyin mutlaka. Of be şimdi birkaç hafta etkisinde kalacağım. 🙁 Lucas Hood

    0 0
  8. fpilgiz Kayıtlı Üye

    LAN BU ADAMIN ADI NEE ???

    1 0
  9. darkball8 Kayıtlı Üye

    harika bir akıcılığı var.

    0 0
  10. Abdulhak Kayıtlı Üye

    bir efsanenin daha sonuna geldik etkisinden kurtulmak biraz zaman alıcak ama yapıcak bişi yok karekterler dövüş sahneleri daha sayamayacağım birçok şey diziyi efsane kılıyor zaten gerek kai gibi düşman gerek burton,sugar ve efsanelerden job başı derde girenlerin yardımcısı job.Siobhanı da unutmak eldemi.Daha kimler var Kurt aynn efsane karekterler yaa bu boşluğu nasıl dolduracağımı bilmiyorum

    tek diyeceğim düşünmeden izleyin arkadaşlar pişman olmazsınız

    0 0