Video açılmıyor ise lütfen sorunsuz bir deneyim için Google Chrome ile deneyin.

Z Nation

Son yıllarda iyice ilgi uyandıran zombi film ve dizileri içerisinde farklı bir deneyim sunan Z Nation izle seçeneği ile ilgilerine sunulmaktadır. Tüm bölümlerine erişim sağlanırken HD olarak ya da diğer izleme seçenekleri ile kolaylıkla islenebilir. Diğer yandan konusundan bahsetmek gerekiyorsa insanlığı bir salgın gibi sarmayan zombi virüsünden etkilenmeden sağlam bağışıklık sistemine sahip bir yapıya sahip olan kişiyi tedavi için New York’ tan Kaliforniya’ ya götürmelidir. Tüm dünyanın etkilenmesi ile tek sağlam laboratuvarın bu yerde olması ile insanlık geleceği tek bireye kalmış durumdadır.

Dizi Adı Z Nation
Dizi Türü | |
Sezon Sayısı 5 sezon eklenmiş.
Bölüm Sayısı 68 bölüm eklenmiş.
Yapım Yılı 2014
Oyuncular , ,
Puanınız
  1. Zombi Misafir

    Bence güzel sariyor akıcı bir dizi ilk bölümler sacmaydi ama gittikçe güzelleşir izleyin beğenmeyenler profesyonel dizi yorumcusu zaten.

    0 0
  2. FTWD Misafir

    Fear the walking dead’e başlayın. Kesinlikle bunun ne saçma bir dizi olduğunu anlayacaksınızdır.

    0 -1
  3. na ri Misafir

    kafanız farklı çalışmıyorsa bu dizisi elbette saçma bulabilirsiniz ancak şunu demeliyim ki saçma gelen bazı yerler normal yaşamda bile açıklanamayan kimisi açıklanabilen(ben bazı yerlerden böyle sonuçlar çıkardım) fakat bu olayları komedi ya da absürt bir tarzda ele alan bir yapım. benim görüşüm bu yönde. burda mevzu sadece zombi değil bence. ayrıca twd ile de alakası yok. bunu izliycekseniz twd ile kıyas yapmadan izleyin. eğer illa twd ile kıyas yapacaksanız eş değer giden ftwd var fakat o da twd ye göre beklentinin çok altında (şahsi görüşüm).

    0 0
  4. Samuel ben Misafir

    Yorumlara bakıyorum da herkes ön yargılı bence dizi harika 2 haftada 3 sezon bitirdim
    İlk bolumu izleyip begenmeyip kapayan andavallari takmayin bile dizi mükemmel bişey

    0 0
  5. labtec1981 Kayıtlı Üye

    harika bir dizi walking deadten asagı kalır yanı yok hatta daha haraketli 9puan. warren 10 puan

    0 0
  6. smh.zlm Kayıtlı Üye

    Murphy 10 puan adamım ya
    Doktor ve Murphy favorim

    0 0
  7. erctbt Kayıtlı Üye

    twd yada z,zombilerin ele geçirdiği dünyaları anlatan yerde saçma diye yorummu yapılır, dizi gayet eğlenceli ve sürükleyici, umarım 5. sezonu çabuk gelir

    0 0
  8. Wxert Kayıtlı Üye

    Kötü Yorumlara aldanmayın Sadece izleyin bazı yerleri sacma olsa bile diziye devam ettiren bi büyüsü var

    0 0
  9. erctbt Kayıtlı Üye

    10 numara eğlenceli ve güzel bir dizi, devamını bekliyorum

    0 0
  10. Ersamet Şimşek Misafir

    Cok iyi bir dizi bence twd dan da iyi twd yi 2 sene once izliyordum guzel deil artik . ZNation’u 1 seneye yakindir izliyorum 1. Sezon ilk bolumden anladim guzel bir dizi oldunu 5 sezonu da izledim yeni bitti insallah 6. Sezon cikar lutfen 6. Sezon ciksin

    0 0

Tüm Bölümler