Duyurular için linke tıklayın.https://dizipub.net/duyurular/

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. Musta7a Misafir

    Çöp.

    0 0
  2. [email protected] Kayıtlı Üye

    7.bölümü bekliyorum

    0 0
  3. Yonca Misafir

    3 sezon oldu hala karakterlere alışamadım.ölenlere uzūlemiyorum okadar yani.neden izliyorum bende bilmiyorum sanirim twd e olan vefa borcumu õduyorum..

    2 0
    • Han Misafir

      korsan izliyorsun dostum;ne vefasından bahsediyorsın ? 😀

      1 0
  4. tyuug Kayıtlı Üye

    eskiden sitede önceki bölüm sonraki bölüm tuşları vardı artık neden yok?her bölüm geçişimde dizi sayfasına dönüyorum.

    0 0
  5. karamboll38 Kayıtlı Üye

    güzel güzel sürekli hareketlilik iyi olmaz az durgunlaşsın 😀

    0 0
  6. Taha Misafir

    Diziyi pembe diziye cevirsiniz twd bukadarmi ozenilir odeyil ne macera n3 başka bişi

    0 0
  7. ibrahim Misafir

    Alicia kadar gereksiz bir karakter görmedim bu dizide travis yerine hayatta kalması çok saçma.

    0 -1
  8. Burcu Misafir

    Favorim Troy.Bazıları Madison’a gıcık olmuş ben olmadim bazen oluyorum ama yinede Troy’a sahip çıkıyo anne gibi davranıyo ve bende onu bu yüzden seviyorum.Alicia da iyi.Jake de ama nedense Nick’i hiç sevemedim 🙁

    0 0
    • zeynepbykrmk Kayıtlı Üye

      uyuşuk geliyor bana uyuşturucu bagımlısı rolü oynadığı içinmidir bilmm hareketleri yavaşa alınmış gibi 😀

      0 0
  9. Curufinwe Misafir

    Sırf giderken yüzüne bakmadığı için tüm aileyi katletmiş.. bayıldım 🙂 Atın canlı canlı yendiği sahnede çok iyiydi kanım dondu. sonuç olarak gzl bölüm

    0 -1
    • QuaresmaSerkan Kayıtlı Üye

      Ulan spoiler denilen bişe var denyo

      0 0
  10. BİRFAN Misafir

    BU YORUMDA HERHANGİ BİR SPOILER YOKTUR…

    Bence dizinin en büyük problemi, oyuncuların karakter gelişimini düzgün bir şekilde tamamlayamamalarıdır. TWD’den bildiğimiz üzre tüm karakterlerin kısa bir acemilik süreci vardı. Bir müddet sonra Rick’i baltası ve silahıyla, Michonne’u katanasıyla,Daryl’ı crossbowu ile görmeye alıştık. Fakat bu dizide sezon geçmesine rağmen kendilerini temsil edecek bir silah taşımıyorlar. Karakterlerin adlarını hafızamıza kazıyacak bir yetenekleri yok. TWD’dehiç olmasa 4. sezona kadar asıl mesele aylaklardı. Bu dizi başladı başlayalı insanlar v insanlar kapışması oldu. Dizinin heyecanını arttırabilecek bir karakter yok. Travis oğlu varken zayıf olduğunu ve duygusal hareket ettiğini düşünüyordum. Chris öldükten sonra Trav’ın karakter gelişimi tamamlayıp bir nevi Rick’e dönüşmesini ve liderlik, acımasızlık ve zekice kararlar verebilme yeteneğini kazanacağını düşündüm. Karakteri 1 bölümde onlarca aylakla bir çukurda kapıştırdılar ardından gelen bölümle ise karakteri hemen öldürdüler. Nick tek takılmaya başladığında onda biraz Daryl havası sezdim. Kendi başına bir şeyler yapabilen kimseye muhtaç olmayan biri. Ama şans eseri denk gelen bir kıza aşık olup onun da karakter gelişimini kestiler. Madison bir şeyler yapmak istiyormuş gibi görünüp hiçbir şey yapamayan bir tipleme. Alicia’yı elinde sürekli kelebek bıçağı ile gösterdiler. Bu karakterin de o bıçağı kullanmada kendini geliştireceğine ve güzel şeyler izleyebileceğimize inandım ama o da fos çıktı. Şu an elde tutulur bir karakter yok. Diziyi tek izleme sebebim ise bildiğim kadarıyla 4. sezondan sonra Morgan reisin geleceği biraz da olsa diziye renk katabileceğidir. Şu ana kadar aylakların asıl problem olduğu bir durum bir sahne göremedim. Düzgün bir yerleşke ya da düzgün bir yöneticinin yönettiği bir alan yok. Çok fazla silahlı asker var ama hiçbir işe yaramıyorlar. En düzgün yerleşke olarak adlandırılan şu anki bulundukları yer sadece dikenli tellerle çevrili. Çukurda ve saldırıya açık bir alanda. TWD’de gördüğümüz hiçbir mekan böyle saçma değil. Oceanside gizliydi, Hilton ve Alexandria duvarlar ile çevrili, Negan’ın eski mekan güvenli. Düzgün bir yerleşke, düzgün bir oyuncu, düzgün bir lider, düzgün bir grup olmaması dizinin hayran kitlesini yeterince düşürdüğüne inanıyorum…

    0 0

Önerilenler