Video açılmıyor ise lütfen sorunsuz bir deneyim için Google Chrome ile deneyin.

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. Kutay Bugdayci Misafir

    Çok İyi Gidiyor dizi ya Hayran kaldım

    0 0
  2. gencoguz Kayıtlı Üye

    Iyi sardi bu dizi bakalim devami nasil

    0 0
  3. Mehmet ç Misafir

    Güzel güzel ancak dövüş sahneleri ve oyunculuk yalapşap olmuş bir daredevil değil

    0 0
  4. trears Kayıtlı Üye

    Başröl çok mal olmuş bence salak salak bakiyo
    Hiç ben kungfu biliyorum diye girmiyo salak salak yakalanir anca ama dizi guzel yinede…

    0 0
  5. Padre Misafir

    Son sahne efsaneydi

    0 0
  6. Abdulkadir Semiz Misafir

    Cok guzel altyazi hazira konup kendiniz sakin emek gostermeyin! Ve sakin alty altyazida hata varmi kontrol etmeyin. Belesciler sizi. Bende burayi adamdan sayipta burdan izliyom. Son 5 dkmin icine ettiniz.

    4 0
    • Bir dost Misafir

      @desert şey ayrı

      0 0
    • Bir dost Misafir

      Şey ayrı

      0 0
    • iron fist manyağı Misafir

      kesinlikle son sahne çok güzeldi ama beleşe konmasaydınız keşke son sahnede ben sıkıntı yaşamamış olmasam başka arkadaşlarım yaşamış olabilir sevgiler saygılar (cevap yazcaksan düzgün yaz küfür etme)

      0 0
    • Desert Misafir

      Ulan beleşe dizi izliyosunuz herşey pişip önünüze geliyor sanki kendileri çok emek sarf etmiş gibi bide adamlara alt yazıya falan laf ediyolar.

      0 0
  7. sude Misafir

    ARROW GİBİ BİŞEY OLMUŞ AMA BEĞENDİM GÜZEL DİZİ

    0 0
  8. ali reis Misafir

    çok hoşuma gitti dizi

    1 0
  9. Tyrell wellick Misafir

    Açıkçası dizide bazı eksik kısımlar olsa da gayet güzel ve serinin diğer bölümlerine karşı meraka düşüren yanı var ki bu gayet iyi bir şey. 2. sezonu merak içinde bekliyorum iyi seyirler

    0 0
  10. slo Misafir

    normalde yabancı dizileri izlerken hiç heyecanla izlememiştim. fakat karakterler ve gelişen olaylar beni çok heyecanlandırdı. hele ki o son sahne resmen efsane. bence bu dizinin tek farkı romantizm olmaması. bende bir nevi bu yüzden bayıldım diziye. bence her marvel dizilerinde böyle bir giriş gelişme sonuç içerisinde ilerlemesi lazım. bazıları hemen bıraktım diyor. bence onların göremeyeceği en değişik,konuyu ele alan bir dizi.

    0 0

Önerilenler