Duyurular için linke tıklayın.https://dizipub.net/duyurular/

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

    Tüm Yorumlar

  1. elcielo Kayıtlı Üye
    0 0
  2. sadlisa Misafir
    2 0
    • Biçim Okur Misafir

      [/spoiler]

      0 0
    • manahuna Misafir

      Debbie’yi savunan arkadaş bence sen diziyi izlememişsin. Debbie orada Holden’ı aldattı. Bu bir gerçek. Dizinin ilerleyen bölümlerinde göreceğiz zaten ama Debbie normal bir kişilik değil. Tıpkı Holden gibi takıntılı ve sorunlu. Aldatması çok normal zaten aldatmadan önceki bölümlerde Holden’ı sürekli değiştirmeye çalışıyordu. Kıyafetlerini , ilgi alanını vs. sürekli eleştiriyordu. Debbie aldattı. Bunun ötesi yok.

      0 0
    • m.can Misafir
      0 0
  3. m.can Misafir

    gregg fetocu cıktı

    5 0
  4. suna Misafir

    Holden bence doğru şeyi yapmıştı.Sonuçta adamı konuşturdu, boşu boşuna Holden’ın üstüne gidiyorlar.

    1 0
  5. suna Misafir

    bence holden gayet de haklıydı, sonuçta yaptığı şey adamı konuşturmak için bir taktikti ve bu da işe yaradı

    1 0
  6. emre ay Misafir

    holden haklıydı bencede,admlar kimleri öttümeye çalişiyor ,git gel gece gündüz önemli olan tek seyi bu aşşağılık suç oranını düşürmek yok etmek için ,vay neymiş hakaret etmiş küfretmiş.bullsht amq..ve bir önceki bölüm de * adamın eli kadının üstünde ,ortam karanlık tmm onuda geçtik bacakalrı hafif acmış eller yanda ??yani kim görse böyle anlar. kıskandırmak için yapılacak bişeyin zamanlamasını ayarlaması Holdenın oraya gelmesi vsvs..yani burda oturup herşeyi konuşan yetişkin adamlar bunu sorun mu yapacaklardı sankiı aralarında.Bence kadın meyilliydi aldatmaya,aynı katillerin hissettigi o anlamsız ruh hali gibi tanımsız şeye bürünüp sonradan pişmanlıgını yaşayacac !?! şeyleri kestiremedn.bu tarz davranmışlar ilişkileri bozar tabi ciddi bir ilişkiyse.diyaloglardan zaten anlıyoruz yaklaşımları,ama resmedilmesi bu işin kanıtı gibi oldu bence.yanlışmı düşünüyorum?

    0 0
  7. emre ay Misafir

    ve ayrıca Holdenin kıza dönmeside kendisininde aslında problemli oldugunu gösteriyor.bunu vurdumduymazdan gelerek devam ettirmek sadece cinsel arzuları bastırmak şeklinde anlarım ben başka bişi olamaz.nerde amq sevgisi _? gelip geçici bişi gözüyle bakmış ikiside aşufte olabilir.erkektede var kabahat şimdi oldu :D:D

    0 0
  8. nehirovic Misafir

    ya bu olivia dunham ne kadar sinir bozucu bir kadın bu dizide

    1 0
  9. Ecem Hiçyılmaz Misafir

    Holden ve debbie arasındaki ilişki vasat bi hal almıştı zaten. Adam kadına vakit ayırmıyor sadece becerip bencilce kendinden ve işinden bahsediyor bide üstüne kızın evinde yatıp kalkıyor özel alanına çok fazla dahil oluyor kız ders çalışırken bile izin vermiyor sürekli kendi işinin sitresini kıza yansıtıyor. Debbie’nin böyle bi yol izleyeceği öngörülebilir bi durumdu bunu holden da biliyor zaten kıza bu yüzden döndü çünkü biliyor ki olanlar kendi yetersizliğinden kaynaklı… İki karakterinde dünyaları ve beklentileri çok farklı ortak noktaları yok bu sağlıklı bi ilişki değil zaten holden da şu ofisteki karıya taktı kafayı onun statüsünden ve güçlü donanımlı bir karakter oluşundan çok haz alıyor. Sevgisi daha kendi gerçekliğini tamamlayamamış ne istediğini bilmeyen hippi bi karakter. Ama diğer tarafta bi iş ladıno bir otorite duruyor. Holdenın olgun kadınla olması çok daha mantıklı olur birbirlerini tamamlarlar.

    0 0
  10. Biçim Okur Misafir

    [/spoiler]

    0 0

Önerilenler