Duyurular için linke tıklayın.https://dizipub.net/duyurular/

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

    Tüm Yorumlar

  1. T.Simsek Misafir

    Filmlerde izleyince ana karakter olunca sempati duyuyorsunuz. İşin içine Amerika kelimesi girince hemen karşı tarafı tutuyorsunuz fanatik holigan gibi. Binlerce ton uyuşturucu satıp yüz milyonlarca kişinin hayatını karartmış, yetmiyor gibi bir o kadar da masum insanı öldürüp çoluk çocuk dinlemeden vahşet yapmış adamı bile savunmaya çalışıyorsunuz. Ayıp lan olm ayıp biraz olsun onurunuz insanlığınız olsun bu kadar da rezil olmayın.

    0 -1
  2. elcnseckn Misafir

    etik kurulundaki abi bizim yerli dizilerdeki adama benziyo.. yan rollerde oynayan

    0 0
  3. Alper Demir Misafir

    Sizi beyaz yakalı amerikan itleri , abd destekli terör örgütüyle diğer kartellerle Escobar’ı öldürdünüz de büyük bir iş başarmış gibi sevinirsiniz. Merak ediyorum şu Kolombiya devleti Pablo’nun Medellin’deki fakirlere yaptığı yardımın binde birini yapmış mıdır?

    1 0
  4. b Misafir

    Şu hayattta Steve murphy den nefret ettiğim kadar kimseden etmedim nefret üyük ihtimalle gerçekte de böyledir, kinim gittikçe büyüyor sırf onun için diziyi izlemedim dayanılacak gibi değildi iğrençti daha fazla çirkinleşmek istemiyorum ancak neyse

    0 0
  5. Anar Ahmedov Misafir

    Ureyimizi yaraladin Pablo, Pedro Bromfmanin Finca Escobar musiqisi icimizi yandirdi. Şerefsiz Amerika ve elaltilarina lenet olsun.

    0 0
  6. Dinçer küçük Misafir

    Arkadaşlar diziyi 2. bitirişim. escobar’ın öldükten sonraki bölümlere bakmadım. gerekte yok. ben pablo için izliyordum. ilk diziyi bitirdigimde pablo çatıda öldügünde harbiden gözlerimden yaşlar gelmişti. bu sefer dayanamadım. limon vurulduktan sonra kapattım diziyi. hatta yorumlarıda okuyamıyorum çok üzülüyorum.yazmışlar pablo kötüydü katildi nasıl seversiniz diye? neden insanlar haydut sevemez mi? bu böyle bitmez di ! çok hatalar yapıldı. blackie direk o.ç başkanın arabasını patlatacaktı. pablo başkanın üstüne direk gidecekti. herif zaten ödlek bi ara düşündü pes etmeyi. telefon konuşmasını uzun tuttu pablo ve bunu kasten yaptı diyorlar kendini yakalatmak için. birinden duymuştum ama ne kadar dogru bilemem. neyse huzur içinde yatsın o da bizden biri.heryerde anlatıyoruz onun iyi biri oldugunu bilmeyenlerde anlıyorlar. sadece önyargıları yok edin. yok onu öldürmüş şunu öldürmüş. kardeşim büyük devletler kimleri öldürüyor hergün kaç kişi ölüyor dünyada. ona bakarsan işin çok.onun için bana burda kimse yok pablo katil ayagı yapmasın.

    0 0
  7. Mecit mingan Misafir

    Escobar olmadığı sürece film izlenmez çünkü heyacanı YÖK kim ne anlarsa anlasın hakketten çok büyük bi adammış paplo ESCOBAR

    0 0
  8. Cngz Misafir

    Kral.. yakışmadı sana bu son.. Düşmanların güldü ya arkadan Çıkıpta kafalarına sıkmanı bekledim…

    0 0
  9. Ugur demir Misafir

    Her zamanki amerika türlü bahanelerle girdikleri ülkelerden çıkmamak için sebep buluyor

    0 0
  10. Misafir

    Kral adam PABLO EMİLİO ESCOBAR GAVİRİA

    0 0
  11. MusIumBaba Kayıtlı Üye
    1 0

Önerilenler