×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)





Lütfen video açılmıyorsa öncelikle Alternatif butonuna tıklayarak diğer player seçeneklerinde çalışan bir alternatif olup olmadığını kontrol ediniz..

Bildirdiğiniz sorun 48 saat içerisinde ekibimiz tarafından giderilecektir. Artan trafik sebebiyle maalesef sorun giderildiğinde artık sizleri haberdar edemiyoruz.

Son Yorumlar

  1. Merve Nisa Misafir

    Diziyi 4. bitirişim ha ri ka cidden bağlantılar efsane en küçük detay düşünülmüş oyuncuların mimiklerinden bahsetmiyorum bile

    0 0
  2. Papatya55 Kayıtlı Üye

    Ölüm bişey abi kesin izleyin

    0 0
  3. laviva Misafir

    sam hadi artık yeni denizlere açıl abii

    0 0
  4. kediçişi Misafir
    2 0
  5. Bilge07 Kayıtlı Üye

    9.sezona kadar spoilerı açmayın!!!

    0 -1
    • SheniceSenova Kayıtlı Üye

      Gercekten neyin kafasini yasadigini merak ederim… bir yorumunda cumleye ‘bebeler’ diye baslamissin, kendinden bahsediyordun herhalde?

      0 0
  6. Bilge07 Kayıtlı Üye

    Bunu açın

    0 -1
  7. Spartaküs Misafir

    Baya şans verdim izlemek icin ama sacmalıktan başka bir şey değil, yorumlara güvenip izledım bır kaç bölüm, ergen dizisi..

    0 -3
    • kaancinar0 Kayıtlı Üye

      hacııı sen kimsin Supernatural a şans veriyorsun ergen dizisiymiş. Arkadaşlar bu arkadaşın yorumlarını pek dikkate almayın dizi gayet güzel kaliteli ve ilerleyen sezonlar ve bölümlerde git gide güzel bir hale dönüşüyor

      0 0
    • b Misafir

      spartaküs yeni başladığın için öyle diyorsun 2005 de acaba sen ergenmiydin onu sorman lazım kendine 12. sezondan geliyorum ve 13. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum izleyin ve dinlemeyin kötü yorumları.. bu dizi bir numaralı dizidir .

      0 0
    • Elif Misafir

      Ergen dizisimi ben böyle bi bahane görmedim izlemek istemiyorsan izleme

      0 0
  8. gokcegur Kayıtlı Üye

    Şuan 7 bölümdeyim ve harika gidiyor. Yorumlara güzel notlar bırakan arkadaşlara selam olsun 🙂

    0 0

Önerilenler