Bölüm hakkında bilgi girilmemiş. Yorum yazarak bize yardımcı olabilirsin. :(


  • hikmetolgun
    (3 ay önce)
    bu web sitesi gercekten güzel
    Cevap Yaz
  • azrailll
    (8 ay önce)
    boka sardı her şey +1]
    Cevap Yaz
  • Ahmet666
    (10 ay önce)
    Stefan varken damonu sevmeleri zor adam heykel gibi yakışıklı damon yanında eziliyor Stefan aşkım benim üzülüyorum damon için ama her kadın stefani seçer Yorumunuz onay bekliyor.
    Cevap Yaz
  • dizi_delisi
    (2 sene önce)
    herkes damonı seviyo ben stefancıyım bana katılan hiçmi yok yaa stefan ❤️❤️❤️
    Cevap Yaz

    • Ahmet666
      (10 ay önce)
      Stefan varken damonu sevmeleri zor adam heykel gibi yakışıklı damon yanında eziliyor Stefan aşkım benim üzülüyorum damon için ama her kadın stefani seçer Yorumunuz onay bekliyor.
    • Ahmet
      (10 ay önce)
      İnsanların stefan varken damonu sevmelerini anlamıyorum adam heykel gibi damon yanında ezik kalıyor her kadın stefani seçer
  • Barbara palvin
    (2 sene önce)
    ne kadar agladim damon iciN.Allah beanizi versin
    Cevap Yaz
  • larryisreal28
    (2 sene önce)
    Lan ben acayip bi şekilde Doonie shipliyorum hasdfcfasdfh
    Cevap Yaz

  • larryisreal28
    (2 sene önce)
    LAN BEN FECİ ŞEKİLDE DOONIE SHIPLİYORUM AMK SİZ NEDEN DELENA FALAN SHIPLİYORSUNU DSHFUSDCFHHJNSD
    Cevap Yaz
  • .
    (2 sene önce)
    Damon ♥♥ sdljhfldswhf
    Cevap Yaz
  • Nisancicegi
    (2 sene önce)
    Damon ı sevmeyen ölsün yalaklarr???
    Cevap Yaz
  • Nisancicegi
    (2 sene önce)
    Allahım bırakamıyorum ya yemek bile yemiyorum izlicem diye ???? damonnnnn??
    Cevap Yaz